Нова українська школа: виклики для професійного розвитку педагога

Сухомлиністика в практиці роботи вчителів початкової освти

Реалізація ідей В.О.Сухомлинського в освітньому процесі вчителя-предметника, керівника гуртка

Національно-патріотичне виховання: погляд на проблему через творчість Василя Сухомлинського

Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості здобувача освіти

Програма конференції


Програма районної науково-практичної Інтернет-конференції
«В.О. Сухомлинський і сучасність»

Дата проведення: 17-21 грудня  2018 року

Напрями роботи
1. Нова українська школа: виклики для професійного розвитку педагога.
2. Сухомлиністика  в практиці роботи вчителів початкових освіти.
3. Реалізація ідей В.О. Сухомлинського в освітньому процесі вчителя-предметника, керівника гуртка.
4. Національно-патріотичне виховання: погляд на проблему через творчість Василя Сухомлинського.
5. Використання спадщини В.О. Сухомлинського в дошкільній освіті.
6. Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості здобувача освіти.
Адреса проведення конференції: методичний кабінет відділу культури, туризму, культурної спадщини, освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації, вул. Шевченка, 76-А,  смт Компаніївка, 28400.
Платформа проведення:
Дистанційна - розміщення (з 15-16 грудня 2018 року) та обговорення (з 17 до 21 грудня 2018 року) на блозі Інтернет-конференції (https://1721122018.blogspot.com/).

Нова українська школа: виклики
для професійного розвитку педагога
1. ПРОФЕСІЙНЕ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ «НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»
Василик Тетяна, заступник директора з навчальної роботи Голубієвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Компаніївської селищної ради Кіровоградської області
2.                     ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ
Ткаченко Андрій, учитель фізики та математики Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю.І. Яновського Компаніївської районної ради Кіровоградської області

Сухомлиністика  в практиці роботи
 вчителів початкових освіти
1. ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ 
В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРАКТИЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Капиш Валентина, учитель початкових класів Гарманівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області
2.                     ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ В. СУХОМЛИНСЬКОГО У СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ
Савчук Людмила, учитель початкових класів Голубієвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Компаніївської селищної ради Кіровоградської області
3.                     УПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В ПРАКТИКУ РОБОТИ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ
Сало Наталія, учитель початкових класів Голубієвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Компаніївської селищної ради Кіровоградської області
4.                     ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В. О.СУХОМЛИНСЬКОГО
Сичова Галина, учитель початкових класів Софіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області


Реалізація ідей В.О. Сухомлинського в освітньому процесі вчителя-предметника, керівника гуртка
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ РОБОТИ З КНИГОЮ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Курінна Ольга, учитель зарубіжної літератури навчально-виховного комплексу «Виноградівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад» Компаніївської районної ради Кіровоградської області
2. ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.СУХОМЛИНСЬКОГО ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ
Молдован Наталія, учитель географії Софіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області
3. РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ СУХОМЛИНСЬКОГО В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА
Осадців Тетяна, учитель української мови і літератури Гарманівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області
4. РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Рябенко Марина, учитель математики Софіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області
5. ВИКОРИСТАННЯ СПАДЩИНИ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО У ФОРМУВАННІ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Ткаченко Оксана, учитель історії, основ здоров’я Нечаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Ю.І. Яновського Компаніївської районної ради Кіровоградської області
6. ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ ВИХОВАННЯ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО НА УРОКАХ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА
Чорноіваненко Євгеній, учитель історії Голубієвицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Компаніївської селищної ради Кіровоградської області
7. НАЦІОНАЛЬНО - ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ
Філіпова Оксана, учитель історії Гарманівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області

Національно-патріотичне виховання: погляд на проблему через творчість Василя Сухомлинського
1. ЛЮБОВ ДО СВОЄЇ БАТЬКІВЩИНИ – ОДНА З НАЙВАЖЛИВІШИХ РИС ВСЕБІЧНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Бондаренко Любов, учитель математики Компаніївської загальноосвітньої школи Компаніївської селищної ради Кіровоградської області
2. СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД НА НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Стельмашук Світлана, учитель математики Гарманівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області
3. НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ЧЕРЕЗ ТВОРЧІСТЬ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО
Тиненик Ольга, учитель початкових класів Софіївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Компаніївської районної ради Кіровоградської області

Роль шкільної бібліотеки у розвитку творчої особистості здобувача освіти
1. РОЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ
Бойчук Тетяна, бібліотекар Компаніївської загальноосітньої школи                І-ІІ ступенів Компаніївської селищної ради Кіровоградської області

Немає коментарів:

Дописати коментар